Administratief Medewerker Bedrijfsbureau

MAIL ONS

over Reyrink Groep

Reyrink Groep bestaat uit verschillende bedrijven met elk een eigen specialiteit. Met ruim vijftig jaar aan expertise in grond-, weg- en waterbouw zijn we uitgegroeid tot dé partner van ‘grijs tot groen’. Wij bieden maatwerk totaaloplossingen voor o.a. overheden, projectontwikkelaars, bouwbedrijven en het mkb. Het is onze gezamenlijke missie om onze leefomgeving mooier, veiliger en duurzamer te maken. Elke dag werken onze mensen samen om prachtige projecten te realiseren. We vormen een hechte groep professionals, want binnen ons Brabantse familiebedrijf geloven we in de kracht van samen. Samen de handen uit de mouwen, samen groeien en samen grenzen verleggen. In onze organisatie helpen we elkaar, leren we van elkaar en laten we de ander in de waarde. Bij ons mag je zijn wie je bent!

Houd jij van structuur en overzicht? Ben jij degene die altijd alles op rolletjes laat lopen en ervoor zorgt dat iedereen precies weet wat er moet gebeuren? En wil je werken in een hecht familiebedrijf waar samenwerken en groeien centraal staan? Dan is deze functie echt iets voor jou!

WAT GA JE DOEN?

Als Administratief Medewerker Bedrijfsbureau ben jij de schakel die de verschillende afdelingen met elkaar verbindt. Jij zorgt ervoor dat iedereen – van calculators en werkvoorbereiders tot het tenderteam – soepel en zonder gedoe aan de slag kan. Jouw belangrijkste taak? Zorgen dat alles achter de schermen klopt, zodat projecten vlekkeloos verlopen. Dit ga je onder andere doen:

  • Je coördineert documentstromen: Dankzij jouw scherpe planning komen documenten precies op tijd bij je collega’s terecht.
  • Je ondersteunt het tenderteam: Tijdens aanbestedingen ben jij de back-up voor de planning,  de administratie en het documentbeheer.
  • Je mist geen kans: Aanbestedingsplatforms heb je strak in de gaten en de acquisitielijst is bij jou altijd up-to-date.
  • Je rondt projecten af: Van het regelen van referenties tot de administratieve afhandeling van aangenomen werken: jij bent in control van het proces.
  • Je organiseert vergaderingen: Je doet de voorbereiding, notuleert en zorgt ervoor dat alle actiepunten op de juiste manier worden vastgelegd en opgevolgd.
  • Je neemt deel aan verschillende overleggen: zoals die van het CO2-platform, de KAM en andere veiligheidsoverleggen. Ook draag je actief bij aan verbeteringen.

WIE BEN JIJ?

Je bent iemand die overzicht bewaart, van aanpakken houdt en alles net een stukje beter wil maken. Jij herkent jezelf hierin:

  • Je bent een organisatietalent: Jij bent gestructureerd en weet altijd precies wat er moet gebeuren.
  • Je hebt een goede babbel: Je communiceert makkelijk en helder met collega’s en andere betrokken partijen op alle niveaus.
  • Je hebt een oog voor kansen: Je denkt commercieel en ziet hoe dingen slimmer of beter kunnen.
  • Je blijft rustig onder druk: Ook met een strakke deadline blijf jij gefocust en efficiënt.
  • Je lost problemen op: Je denkt snel, ziet waar dingen vastlopen en komt met oplossingen.
  • Je hebt MBO werk- en denkniveau. Ervaring in de GWW-sector is mooi meegenomen, maar geen must.

WAT BIEDEN WIJ JOU?

Een baan vol afwisseling in een informele werksfeer. Je komt terecht in een hecht team waarmee je fijn samenwerkt en veel van elkaar kunt leren. Daarnaast krijg je in ons familiebedrijf:

  • Ruimte om persoonlijk en professioneel te groeien.
  • Verantwoordelijkheid. Jij krijgt vrijheid en vertrouwen om je werk op jouw manier aan te pakken.
  • Goede arbeidsvoorwaarden.